wtorek, 25 czerwca, 2024
- REKLAMA -Animowana Przejrzystość Obrazka Targi Zdrowej Żywności
Strona głównaWydarzenia lokalnePolska płatność okiem zachwyciła w Dubaju

Polska płatność okiem zachwyciła w Dubaju

- Advertisement -
- Advertisement -

[av_masonry_gallery ids=’2235,2234,2233,2232,2231′ caption_elements=’title excerpt’ caption_styling=” caption_display=’always’ size=’flex’ orientation=” gap=’large’ columns=’flexible’ av-medium-columns=” av-small-columns=” av-mini-columns=” items=’24’ paginate=’none’ color=” custom_bg=” overlay_fx=’active’ animation=’active’ container_links=’active’ id=” custom_class=” av_uid=’av-kvl2s22g’]

[av_slideshow size=’featured’ control_layout=’av-control-default’ conditional_play=” animation=’slide’ autoplay=’false’ interval=’5′ alb_description=” id=” custom_class=” av_uid=’av-kvl3hfnw’]
[av_slide id=’2236′][/av_slide]

[/av_slideshow]

[av_textblock size=” av-medium-font-size=” av-small-font-size=” av-mini-font-size=” font_color=” color=” av-desktop-hide=” av-medium-hide=” av-small-hide=” av-mini-hide=” id=” custom_class=” av_uid=’av-35a6zq’]

Zaawansowane rozmowy z przedstawicielami agencji rządowych z Bliskiego Wschodu, kilkaset nowych kontaktów biznesowych, a przede wszystkim premiera supernowoczesnego urządzenia do płatności okiem eyePOS 2.0 – to spektakularne efekty obecności wrocławskiej spółki PayEye na największych technologicznych targach Gitex Technology Week w Dubaju.

Promocja polskiej płatności w Dubaju przez PayEye, to jeden z elementów strategicznej ekspansji przy współfinansowaniu i zaangażowaniu środków własnych oraz wsparcia z projektu „Go to Brand” Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

PayEye to fintech z Wrocławia, o globalnym potencjale, który płatność okiem realizuje już z sukcesem pilotażowo we Wrocławiu, a w kolejnych etapach udostępniać będzie ten innowacyjny projekt w całej Polsce, Europie i na świecie.

Lepszego miejsca na prezentację naszego najnowszego urządzenia do płatności okiem nie mogliśmy sobie wyobrazić. Gitex oraz kraje Zjednoczonych Emiratów Arabskich są wręcz nasycone nowymi technologiami i chcą ich więcej – wyjaśnia Krystian Kulczycki, prezes PayEye.

Stoisko pionierów płatności okiem, zlokalizowane w Dubai World Trade Centre, było przez wszystkie kongresowe dni wręcz oblegane. Gości z całego globu nie tylko przyciągała innowacyjna płatność okiem, ale też multimedialne stoisko zbudowane w kształcie ledowej wieży. Nietuzinkowy był sam wygląd, ale i kontent jaki prezentowany był na wyróżniającym się na tle innych wystawców stoisku.

Dubaj to stolica światowego „naj”, a nasz projekt idealnie się wpisał w obecne trendy i śmiało mogę powiedzieć, że przez większość został okrzyknięty jednym z najciekawszych na całym Gitexie. To nas ogromnie cieszy, tym bardziej, że płatności przyszłości to te biometryczne, które w perspektywie najbliższych lat staną się tak naturalne i tak powszechne jak dzisiaj zbliżeniowe. Biometria to kolejny krok w ich rozwoju, kolejny i ostatni, który przez najbliższe długie lata będzie rozwijany – dodaje Daniel Jarząb, członek zarządu PayEye.

Przedstawiciele PayEye są już w procesach negocjacyjnych i rozmowach nie tylko z biznesem ale również z przedstawicielami agend rządowych państw z Bliskiego Wschodu.

Rozmowy wciąż trwają ale śmiało możemy powiedzieć, że pytanie nie brzmi „czy”, ale „kiedy” – przyznają w PayEye.

eyePOS 2.0 to rewolucja, nie ewolucja

W Dubaju swoją prezentację miał najnowszy terminal płatniczy opracowany przez PayEye – eyePOS 2.0. Urządzenie powstało w odpowiedzi na potrzebę szybkiej, bezpiecznej i intuicyjnej płatności okiem. Przy jego opracowywaniu wzięto pod uwagę doświadczenia partnerów i użytkowników, które są wynikiem wielomiesięcznych testów oraz pozytywnych doświadczeń zbieranych podczas pilotażu 1.0, realizowanego w ponad 150 miejscach we Wrocławiu.

Nowy eyePOS zapewnia ekstremalnie szybką identyfikację, wyposażony został w nowe kamery, nowy system i procesor, a także automatycznie dopasowuje się do warunków oświetleniowych. Nowe urządzenie, to również fuzja biometrii – do najbezpieczniejszej identyfikacji oka, dołącza weryfikacja twarzy. Dzięki temu ma być przyjaźniej dla użytkownika a przede wszystkim dzięki połączeniu oka i twarzy PayEye przygotowuje się do wejścia ze swoim rozwiązaniem do e-commerce. Całość dopełni nowa aplikacja mobilna, która sprawi, że do świata PayEye będzie można dołączyć jeszcze szybciej – dzięki krótkiej ścieżce rejestracji, oddaniu wzorca biometrycznego na smartfonie oraz podpięciu karty.

Sprawdzamy i testujemy cały czas nasze rozwiązanie, ale też przede wszystkimi słuchamy merchantów i użytkowników. To właśnie dlatego wprowadzamy nowości związane z naszą płatnością okiem – tłumaczy Radosław Ruda, członek zarządu PayEye.

Oprócz pilotażu planowanego w krajach ZEA, wkrótce we Wrocławiu ma się rozpocząć pilotaż 2.0, w którym wykorzystane zostanę premierowe eyePOSy 2.0. Tym samym do finiszu zbliża się pierwsza części pilotażu PayEye we Wrocławiu.

***

Gitex Technology Week, to ogromne przedsięwzięcie zakończone pod koniec października w Dubaju. Ta renomowana, najbardziej ekskluzywna konferencja technologiczna, która przyciąga wystawców, inwestorów i uczestników dosłownie z całego globu. To wyjątkowe wydarzenie, które prezentuje światowe wizje technologiczne na tak dużą skalę.

***

PayEye to globalny fintech z korzeniami mocno osadzonymi na Dolnym Śląsku, który pierwszy na świecie stworzył płatność okiem, czyli komercyjny, kompletny system płatniczy, opierający się na akceptacji płatności poprzez identyfikację użytkownika z wykorzystaniem biometrii tęczówki oka. Rozwiązanie PayEye dostępne jest od końca czerwca 2020 r.

W finale pierwszego etapu pilotażu spółka zagwarantowała zasięg testu w 150 miejscach we Wrocławiu i okolicach. To restauracje, sklepy, stacje benzynowe, ale też wrocławskie MPK, Aquapark czy Kino Nowe Horyzonty. Kolejne etapy wdrożeniowe poświęcone będą rozwojowi technologii i analizie wdrożonych modyfikacji zarówno w aplikacji jak i w zupełnie nowych urządzeniach w wybranych punktach.

Pomysł fintechu został dofinansowany kilkunastomilionową dotacją na rozwój z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz grantem na promocję marki za granicą z Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

[/av_textblock]

POWIĄZANE ARTYKUŁY
- REKLAMA -Animowana Przejrzystość Obrazka KOMAR-GACKI

NAJBARDZIEJ POPULARNE

Ostatnie komentarze